Home > Alles over mijn huurwoning > Klachtenformulier

Een klacht over de dienstverlening kunt u op vier manieren melden:
- schriftelijk: door gebruik te maken van het klachtenformulier en deze op te sturen naar Zeeuwland, Postbus 82, 4300 AB Zierikzee. U kunt het formulier hier downloaden of we sturen het op verzoek toe.
- telefonisch: bel 0111 418 080
- middels onderstaand klachtenformulier
- persoonlijk, na afspraak, op het kantoor van Zeeuwland: Kerkhof 1 in Zierikzee
Wij behandelen elke klacht volgens de klachtenprocedure. Zeeuwland doet er alles aan uw klacht binnen twee weken naar tevredenheid op te lossen. Als deze termijn niet haalbaar is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. De behandeling van uw klacht en de beslissing over wat er met uw klacht gebeurt, wordt ook schriftelijk bevestigd.
Onafhankelijke klachtencommissie
Zeeuwland wil samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop wij uw klacht afhandelen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie. De commissie beperkt zich uitsluitend tot klachten van huurders van Zeeuwland.
Het reglement van de Klachtencommissie kunt u hier bekijken.
Klachtencommissie woningcorporaties Walcheren en Schouwen-Duiveland
Postbus 227
4380 AE Vlissingen
e-mail: GWW@zeelandnet.nl

Heeft u suggesties voor het team van Zeeuwland? Stuur ze naar Zeeuwland

Geeft deze website niet de antwoorden waar u naar op zoek bent? Hieronder treft u onze contactgegevens aan.
Kantoor Zeeuwland
Kerkhof 1, 4301 BZ Zierikzee
Postbus 82, 4300 AB Zierikzee
E-mail: info@zeeuwland.nl
Bel voor een reparatieverzoek, tussen 9.00 uur en 12.00 uur onze gratis servicelijn: 0800 02 02 723.
Bel voor vragen of afspraken tussen 9.00 uur en 16.00 uur naar: 0111 418 080.