Betalingsproblemen
De huur betaalt u uiterlijk de laatste werkdag van de maand voor de volgende maand. Wanneer u niet op tijd betaalt, sturen wij een betalingsherinnering.
De huur betaalt u uiterlijk de laatste werkdag van de maand voor de volgende maand. Wanneer u niet op tijd betaalt, sturen wij een betalingsherinnering.
Voorkom problemen en onderneem zo snel mogelijk actie om een oplossing te zoeken. U kunt bijvoorbeeld bij een betaalachterstand op deze website een betalingsregeling afsluiten. We zoeken dan samen met u naar een oplossing. Zo kunt u de achterstand in maandelijkse termijnen aflossen. Voldoet u niet aan de voorwaarden van deze regeling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met uw medewerker klant & omgeving. Wellicht is er een mogelijkheid om toch in aanmerking te komen voor een betalingsregeling. Of we brengen u in contact met schuldhulpverlening.
Direct een betalingsregeling afsluiten
Aan het afsluiten van een betalingsregeling zijn de volgende voorwaarden verbonden.
Lukt het u niet om de afspraken na te komen? Dan moeten wij een deurwaarder inschakelen. De kosten voor de deurwaarder worden opgeteld bij de huurschuld. Loopt de achterstand nog verder op? Dan schakelen we de kantonrechter in. Natuurlijk willen we dit graag samen met u voorkomen. Daarom schakelen we vroeg signalering in van de gemeente. Dat doen we als uw huurachterstand langer dan 30 dagen is.